همه مستقبلین بی‌حجاب احمدی‌نژاد در لبنان





احمدی‌نژاد لابد برای این زنان بی‌حجاب و با حجاب، «قهرمان» است.
«قهرمانی» که به آنها کمک می‌کند، پولشان می‌دهد، خانه‌هایشان را بازسازی می‌کند، اما برای مردم کشورش نه‌تنها این کارها را نمی‌کند، بلکه به آنها دروغ می‌گوید، داغشان می‌کند و پولهایشان را برای دیگران خرج می‌کند.

اگر در بیروت بودم، حتمن از این زنان می‌پرسیدم چطور می‌توانید از کسی استقبال کنید که زنان کشورش از کمترین حقوق انسانی (انتخاب پوشش) محرومند؟

می‌گفتم شما از ظلم اسرائیل و آمریکا به احمدی‌نژاد پناه آورده‌اید؟ اما در عمل عمله ظالمی شده‌اید که جان و مال مردمش را به غارت می‌برد تا شما شادمان باشید.

می‌گفتم شما با اسرائیل چه تفاوتی دارید، اسرائیل با بمب، موشک و تانک به جان انسان‌ها افتاده و شما با حمایت‌های خود از احمدی‌نژاد، به جان مردم ایران.

می‌گفتم این است نتیجه سال‌ها حمایت بی‌دریغ مردم ایران از لبنان؟ لبنانی که «اندوهش ما را کشته بود».

می‌گفتم خوب بود مردمان کشورم در سال‌هایی که سرزمین شما در اشغال اسرائیل بود، از رهبران تل‌آویو در تهران استقبال کرده و به پای آنها صد‌ها گوسفند و شتر قربانی می‌کردند؟

می‌گفتم مادران و خواهران من، حالا که با پول‌های ما خانه‌دار می‌شوید، تشکیل زندگی می‌دهید و برای اسرائیل شاخه و شانه می‌کشید، با این کارها دست‌کم به زخم‌های ما که از آنها خبر ندارید، نمک نپاشید.
بیست و دوم مهر ماه سال ۱۳۸۹

Balatarin Donbaleh Mohandes Delicious Digg Stumbleupon Furl Friendfeed Twitter Facebook Greader Addthis to other Subscribe to Feed

1 نظر:

ناشناس گفت...

متنتون فوق العاده بود. آفرین به این قلم گیرا.

وبلاگ‌ها

دنبال کننده ها

کتاب‌ها

  • مائو داستان ناشناخته/ جان هالیدی/ ثالث
  • جدال قدیم و جدید/ جواد طباطبایی/ ثالث
  • سرزمین‌های شبح‌زده/ تینا روزنبرگ/ ثالث
  • تجدد بومی/ محمد توکلی طرقی/ تاریخ ایران
  • مکتب در فرایند تکامل/ حسین مدرسی/ کویر
  • گذار از مدرنیته؟/ شاهرخ حقیقی/ نشر آگاه
  • روح پراگ/ ایوان کلیما/ نشر آگه

فیلم‌ها

  • آغوش‌های شکسته/ کارگردان: پدرو آلمادوآر
  • شاترآیلند/ کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  • کتاب الی/ کارگردان: آلبرت و آلن هیوز
  • آواتار/ کارگردان: جیمز کامرون
  • نه (9)/ کارگردان: باب مارشال
  • زیرزمین/ کارگردان؛ امیر کاستاریکا
  • خانه خنجر‌های پران/ کارگردان؛ ژانگ ئیمو
  • نفرین گل طلائی/ کارگردان؛ ژانگ ئیمو
  • بدرود محبوب ابدی من/ کارگردان؛ چن کایگه
  • سفر گروه موسیقی/ کارگردان؛اران کولیرین
  • شاخ به شاخ/ کارگردان؛ فاتح آکین
  • پیر پسر/ کارگردان؛ چن ووک پارک
  • ممنتو/ کارگردان؛ کریستوفر نولان
  • دوشنبه‌ها زیر آفتاب/ کارگردان؛فرناندو آرانوا
  • والس با بشیر/ کارگردان؛آری فولمن
  • کتاب‌خوان/ کارگردان؛استفن دالدری