دیگر با چه زبانی باید گفت که دولت محمود احمدینژاد نامشروع و علی خامنهای از راه روحالله خمینی منحرف شده است.
اعضای فراکسیون اقلیت مجلس، شب گذشته حاضر نشدند به دیدار نوروزی احمدینژاد بروند، اما امروز (دوشنبه) به دیدار میرحسین موسوی رفتند.
این اقدام، بهترین زبان اشاره سبزها و اصلاحطلبان حاضر در قدرت است؛ یعنی ما نمایندگان اصلاحطلب، موسوی را رئیس جمهوری میدانیم نه جنابعالی را.
اوج این اشارات زبانی را میتوان در کنایههای صریح موسوی در این جلسه به علی خامنهای دید.
موسوی که تاکنون در هیچیک از بیانیهها و سخنان خود، نامی از خامنهای و ولیفقیه نبرده، کنایههای جانانهای به خامنهای زده که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
زبان معیار موسوی در این دیدار، روحالله خمینی و اقدامات اوست.
به نظرم، این عبارات، اشاره مستقیمی به علی خامنهای و انحرافات از اندیشههای خمینی دارد:
● امام راحل هیچ تصمیمی که به مربوط به سرنوشت مردم بود را به تنهایی اتخاد نمیکردند.
● امام راحل در مسائلی که به سرنوشت ملت مربوط میشد، نظر شخصی یا یک گروه خاص را مبنا قرار نمیدادند.
● یکی از دلایل کارآمد بودن نظام در دوران امام، ارتباط مستقیم مردم با نظام، حاکمیت و رهبری بود.
● امام بر خرد جمعی تکیه داشتند و مایل بودند (وبلکه اصرار داشتند ) این مسئله به عنوان یک اصل مطرح و مراعات شود.
● امام راحل هم یک انسان بودند که ممکن بود از یک تفکر بیشتر خوششان بیاید و از تفکر دیگری کمتر.
● امام راحل زمینه حضور همه جناحها و سلائق را فراهم میکرد و مانع از حضور کسی نمیشد.
●{در زمان امام} این مردم بودند که با رای خود زمینه در مسئولیت قرار گرفتن یک گروه یا تفکر را فراهم میکردند.
اعضای فراکسیون اقلیت مجلس، شب گذشته حاضر نشدند به دیدار نوروزی احمدینژاد بروند، اما امروز (دوشنبه) به دیدار میرحسین موسوی رفتند.
این اقدام، بهترین زبان اشاره سبزها و اصلاحطلبان حاضر در قدرت است؛ یعنی ما نمایندگان اصلاحطلب، موسوی را رئیس جمهوری میدانیم نه جنابعالی را.
اوج این اشارات زبانی را میتوان در کنایههای صریح موسوی در این جلسه به علی خامنهای دید.
موسوی که تاکنون در هیچیک از بیانیهها و سخنان خود، نامی از خامنهای و ولیفقیه نبرده، کنایههای جانانهای به خامنهای زده که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
زبان معیار موسوی در این دیدار، روحالله خمینی و اقدامات اوست.
به نظرم، این عبارات، اشاره مستقیمی به علی خامنهای و انحرافات از اندیشههای خمینی دارد:
● امام راحل هیچ تصمیمی که به مربوط به سرنوشت مردم بود را به تنهایی اتخاد نمیکردند.
● امام راحل در مسائلی که به سرنوشت ملت مربوط میشد، نظر شخصی یا یک گروه خاص را مبنا قرار نمیدادند.
● یکی از دلایل کارآمد بودن نظام در دوران امام، ارتباط مستقیم مردم با نظام، حاکمیت و رهبری بود.
● امام بر خرد جمعی تکیه داشتند و مایل بودند (وبلکه اصرار داشتند ) این مسئله به عنوان یک اصل مطرح و مراعات شود.
● امام راحل هم یک انسان بودند که ممکن بود از یک تفکر بیشتر خوششان بیاید و از تفکر دیگری کمتر.
● امام راحل زمینه حضور همه جناحها و سلائق را فراهم میکرد و مانع از حضور کسی نمیشد.
●{در زمان امام} این مردم بودند که با رای خود زمینه در مسئولیت قرار گرفتن یک گروه یا تفکر را فراهم میکردند.
شانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۸۹
0 نظر:
ارسال یک نظر